Hvad er Zoho SalesIQ?
Zoho SalesIQ er en platform, som hjælper dig med at booste dit salg, support og marketing.
Dette gøres ved at identificere brugerne på din hjemmeside og giver dem mulighed for chat, opkald, email etc.
Data fra Zoho SalesIQ er tilgængeligt i Zoho CRM. Det gør, at du på dine leads kan se, hvilke dele af din hjemmeside de har kigget på og derfor ved, hvad de er interesserede i.
Følg den færden som brugere af din hjemmeside har
SalesIQ gør det nemt at se, hvilke emner på din hjemmeside er interessante, og hvor længe brugerne af din hjemmeside er på de forskellige hjemmesider.
Zoho SalesIQ er integreret med de forms, som andre Zoho programmer tilbyder f.eks. Zoho Foms og Zoho Creator. Derudover er det muligt at integrere SalesIQ sammen med din egne forms via et åbent API - Alt sammen for at identificere brugeren, som benytter din hjemmeside.
Et sted til kundekontakt
Zoho SalesIQ kommer med chat funktionalitet, som er integreret sammen med Zoho Desk. Din kundeservice skal derfor kun bruge et system, nemlig Zoho Desk til alle henvendelser.
Det er muligt at designe Zoho SalesIQ chatten, så den ser ud på den helt rigtige måde til dit firma, og der er mange forskellige måder chatten kan konfigureres på.
Chatten giver også mulighed for at besvare spørgsmål hurtigt, ved at have prækonfigureret svar, så din kundeservice ikke skal sidde og skrive det samme igen og igen og igen.
Pakkerne Zoho One og Zoho CRM Plus indeholder Zoho SalesIQ Enterprise og ydereligere programmer.