Hvad er Zoho Desk?
Zoho Desk er et webbaseret help desk system. I Zoho Desk kan du administrere dine support sager, lige meget om de kommer ind via telefon, mail, chat, formular eller på anden måde.
Zoho Desk
- Gør det nemt for supporterne at se hvilke sager, de ejer og understøtter flere support kanaler.
- Gør det muligt at se, hvor meget tid du bruger på de enkelte kunder og hvor mange support sager de opretter.
- Hjælpe portalen gør at dine supportere aldrig skal skrive den samme guide to gange.
- Understøtter SLA håndtering, så du altid når i mål til tiden med dine support sager.
Zoho Desk integrering
Zoho Desk er integreret med Zoho CRM. Det gør, at du har direkte adgang til data fra Zoho CRM i Zoho Desk og i Zoho CRM, kan du se åbne support sager for en kunde / kontakt.
Zoho Desk har et REST API, som der kan bruges, hvis du ønsker at sammenkoble med dine allerede eksisterende systemer.
Priser
Professional
175 kr. pr. måned
Alt i Standard +
- Email integration
- Social CRM
- Google Adwords integration
- Workflows og Makroer
- Ubegrænset kontakter
- Lager styring
Enterprise
305 kr. pr. måned
Alt i Proffessionel +
- Territorie Styring
- Kundespecifikke funktioner
- Process styring
- Tilpas side layout
- Afhængigheds felter
- Flere valutaer
Zoho CRM Plus
435 kr. pr. måned
Alt i Enterprise +
- Zoho Desk
- Zoho Campaigns
- Zoho Survey
- Zoho SalesIQ
- Zoho Projects
- Zoho Motivator
- Zoho Analytics
- Zoho Social
Zoho One
279 kr. pr. måned
Alt i Zoho CRM Plus +
- Zoho Recruit
- Zoho WorkDrive
- Zoho Meeting
- Zoho Assist
- Zoho Sites
- + 25 applikationer
Pakkerne Zoho One og Zoho CRM Plus indeholder Zoho Desk Enterprise og ydereligere programmer.