Hvad er Zoho Desk?

Zoho Desk er et webbaseret help desk system. I Zoho Desk kan du administrere dine support sager, lige meget om de kommer ind via telefon, mail, chat, formular eller på anden måde.

Zoho Desk

  • Gør det nemt for supporterne at se hvilke sager de ejer og understøtter flere support kanaler.
  • Gør at se hvor meget support medarbejdere for dine kunder optager og hvor mange support sager de åbner.
  • Hjælpe portalen gør at dine supportere aldrig skal skrive den samme guide to gange.
  • Understøtter SLA håndtering, så du altid når i mål til tiden med dine support sager.

Zoho Desk integrering

Zoho Desk er integreret med Zoho CRM, det gør at du har direkte adgang til data fra Zoho CRM i Zoho Desk og i Zoho CRM kan du se åbne support sager for en kunde / kontakt.


Zoho Desk har et REST API, som der kan bruges hvis du ønsker at sammenkoble med dine allerede eksisterende systemer.

Demo

Priser

Månedlig betaling
Årlig betaling

Professional

175 kr pr. måned

Alt i Standard +

  • Email integration
  • Social CRM
  • Google Adwords integration
  • Workflows og Makroer
  • Ubegrænset kontakter
  • Lager styring
Prøv Zoho Desk

Enterprise

305 kr pr. måned

Alt i Proffessionel +

  • Territorie Styring
  • Kundespecifikke funktioner
  • Process styring
  • Tilpas side layout
  • Afhængigheds felter
  • Flere valutaer
Prøv Zoho Desk

Zoho CRM Plus

435 kr pr. måned

Alt i Enterprise +

  • Zoho Desk
  • Zoho Campaigns
  • Zoho Survey
  • Zoho SalesIQ
  • Zoho Projects
  • Zoho Motivator
  • Zoho Analytics
  • Zoho Social
Prøv Zoho CRM Plus

Zoho One

Fra

279kr pr. måned

Alt i Zoho CRM Plus +

  • Zoho Recruit
  • Zoho WorkDrive
  • Zoho Meeting
  • Zoho Assist
  • Zoho Sites
  • + 25 applikationer
Prøv Zoho One

Pakkerne Zoho One og Zoho CRM Plus indeholder Zoho Desk Enterprise og ydereligere programmer.