
AI Intelligens, naturligt integreret i dine supportbesvarelser
Nogle gange har man bare svaret med det samme, andre gange skal man lede lidt, eller spørge en kollega.Vi har beriget Zoho Desks med AI, Zoho Zia, for at hjælpe dig og ikke mindst forstå dig og dine kunder i dybden. Hjælpe med at leverer mere nuancerede svar og håndtere rutineopgaver med bemærkelsesværdig præcision, samtidig med at vi opretholder den samtalefølelse, som dine kunder forventer.
Tilføj AI-drevet vejledning til dine samtaler
Transformer rigide chatbots til responsive, empatiske supportsystemer, der autonomt håndterer kundehenvendelser på niveau 1 og 2. Guided Conversations, din brugerdefinerede chatflow-bygger, har nu Zia AI, der kontekstuelt dirigerer kunder til passende løsninger, foreslår og udfører handlinger og inddrager menneskelige agenter, når det er nødvendigt.
Svarassistent
Analyserer kundeforespørgsler for kontekst og synspunkter for at foreslå relevante svar ved hjælp af vidensbasedata.
Indholdsgenerator
Udvikler skræddersyede svar ved hjælp af vidensbase og data fra åbne domæner, baseret på prompts fra den menneskelige agent.
Skriveassistent
Hjælper med at formulere kvalitetssvar med intelligente sproglige anbefalinger til justeringer af tone og kommunikationsstil.
Indholdsanalysator
Evaluerer svar for at identificere grammatiske fejl og forbedre den overordnede klarhed.