Introduktion til
Canvas Layout
Nu kan du designe og personliggøre dit CRM med Canvas magi!
Essensen af ethvert CRM er, hvordan det sætter dig i stand til at administrere og interagere med dine kundedata. Derfor har vi udvidet mulighederne i vores tilpassede designstudie inden for Zoho CRM til at omfatte muligheden for at du nu kan bygge dit eget layout. Nyd større kontrol over, hvordan brugere opretter poster i ethvert Zoho CRM-modul; skift fra standardindtastningssiden med to kolonner til et personligt layout, der er skræddersyet til dine forretningskrav – og inkorporerer også din virksomheds branding-elementer.
Se videoen og bliv inspireret
Klik på video for at afspille >
Hvorfor bygge dit eget layout ?
Indtil nu var oprettelsen af Records/poster begrænset til en standardvisning med begrænsede tilpasningsmuligheder, hvilket betød, at du ikke kunne skræddersy udseendet og fornemmelsen af dine poster til at matche din virksomheds unikke processer eller krav, samt branding. Canvas' ændrer alt dette ved at give dig mulighed for at tilpasse felter og sektioner af din formular og sikre, at enhver interaktion med dit CRM er så intuitiv og effektiv som muligt.
- Tilpasning: Skræddersy layout af dine moduler og poster til at matche dit brand for en personlig oplevelse.
- Brugeroplevelse: Strømline dataindtastning med intuitive layouts for at forbedre brugervenlighed og nøjagtighed.
- Effektivitet: Forøg produktiviteten med formularer designet til specifikke processer eller roller for at reducere rod.
- Fleksibilitet: Tilpas formularer for at imødekomme forskellige behov for at tillade flere brugerdefinerede formularer pr. modul.
Tilpasningsvenlige registreringsformularer
Tilpas nemt layoutet på dine formularer for at optimere dataindtastning, fremhæve vigtige oplysninger og skabe en visuelt indbydende brugerflade, der afspejler dit brand. Justér layout, feltplacering, farvepaletter og skrifttyper, så hver formular præsenterer din virksomheds identitet på en professionel og sammenhængende måde.
Klik på billede for at forstørre >
Ny Fane/ Formularvisning
Vi har tilføjet en ny fane, "Formularvisning", som giver dig mulighed for at tilpasse og få adgang til dine formularvisninger. Her kan du se en liste over alle oprettede formularvisninger for forskellige moduler, samt oprette nye formularvisninger, importere lærredsskabeloner, oprette Canvas-opgaver, administrere lærredsregler og håndtere Canvas-nøgler.
Klik på billede for at forstørre >
Elementer i Canvas-formularbyggeren
Formularvisningen i Canvas-byggeren indeholder alle de væsentlige Canvas-elementer:
- Data:Består af de essentielle oplysninger fra modulet, såsom kontaktens navn, e-mailadresse, tildelt ejer af posten og andre relevante detaljer.
- Elementer: Omfatter forskellige værktøjer som billeder, linjer, tabeller, sektioner, tekstbokse, knapper og ikoner.
- Stilarter: Tilbyder en række formateringsmuligheder for at forbedre den visuelle appel af dine data. Du kan tilpasse farver, skrifttypestile, størrelser, kanter, afstande og hjørneradius for at matche dit branding eller designpræferencer.
Der er også yderligere muligheder, som den helt nye feltstatuseditor.
Med understøttelsen af formularer i Canvas har vi udvidet Canvas' funktioner for at imødekomme behovet for at fremhæve felter og forbedre synligheden for dine salgsrepræsentanter. Denne ekstra grad af tilpasning gør det nu muligt at fremhæve felter baseret på forskellige tilstande, såsom standardstil, obligatoriske felter, datafejl baseret på valideringsregler eller når et felt er deaktiveret for redigering.
Klik på billede for at forstørre >
Funktionens tilgængelighed
Canvas-formularfunktionen vil være tilgængelig for alle betalte udgaver af Zoho CRM.
Resources: Help Document
Klik på billede for at forstørre >