Integration til VIRK. Hold dine kundedata opdateret.

CRM Nordic har lavet en extension til integration mellem Zoho CRM og cvr.dk (VIRK). Integrationen henter automatisk data fra cvr.dk på baggrund af indtastet firmanavn eller cvr nummer.

Det betyder at det nu mere end nogensinde bliver lettere at oprette kunder, samt at holde eksisterende kundedata opdateret. Simpelhen mindre taste arbejde.

Sådan virker det.

CVRlookup som extensionen hedder er gratis for alle vores kunder med supportaftale, og kan hentes via nedenstående link.
CVRlookup

Herunder er en guide til installationen.

Efter klik på installationslink bliver du bedt om at logge ind i dit Zoho CRM system, medmindre du allerede har det åbent.

Efter login føres du hen til installationssiden, under Opsætning/marketplace. Her skal du huske at markerer de 2 flueben som vist nedenfor.

Klik continue. Dernæst skal du vælge hvem/hvilke bruger/profiler der må have lov til at benytte denne integration.

Vælg alle og klik confirm.
Nu er installationen integreret med dit Zoho CRM, og klar til brug. På nedenstående billede kan du se hvilke felter der automatisk bliver oprettet under dit kundekort (markeret med blå ramme) og hvilke felter der automatisk bliver opdateret (markeret med rød ramme).
Øverst i højre hjørne, er der blevet tilføjet en knap “Hent CVR” som kan benyttes til at hente data på ale dine eksisterende kunder.

De ny oprettede felter vil automatisk lægger sig i dit første afsnit på kundekortet. Vi anbefaler at du laver et separat afsnit til disse felter, for overskuelighedens skyld.

Rigtig god fornøjelse :-).