Zoho CRM og G Suite (Google Apps)

,

Hvis du kører din virksomhed med G Suite, eller dele af suiten, så har du lavet et smart valg. Med Gmail, Docs og Drive, giver G Suite dig en solid platform, for alle til at samarbejde – en vanskelig opgave i sig selv.

Så nu, hvor du har gjort den hårde del, hvorfor så ikke gøre noget, der vil hjælpe dig med at tage din virksomhed et skridt videre? Noget, der vil hjælpe dig med at konvertere bunken af ​​data i dit drev, og omsætte det til resultater,  gennem bedre salg.

Udvid din platform.
Find et CRM system, der allerede er integreret med apps i G Suite til at hjælpe dig intensivere din salgsproces. Her er 3 gode grunde til hvorfor du bør tilføje Zoho CRM til din G Suite.

# 1 Saml, tilslutte, konvertere.
Når du har fået en voksende kundebase, kan det være svært at holde styr på alle dine potentielle kunder via e-mails og regneark alene. Hundredvis af e-mails er vanskelige at spore i din indbakke, og regneark med sider af data er besværlige. Desuden kan Google Analytics ikke anvendes, så dine medarbejdere vil ikke vide, om de potentielle emner kommer fra internettet eller offline kampagner.

Når e-mails ikke længere er nok til at holde styr på konverteringer, historik og kundekrav, er det tid til at gå videre til CRM-software. Fordi et CRM system kan gemme alle kontaktoplysninger på et centralt sted, så opfølgning på kunder ikke føles som en skattejagt hver gang.
Og når du kender kilden til dine kundeemner og kontakter, kan du holde din opmærksomhed på, hvordan du vil skabe en endnu bedre relationer til dem, og slippe for at lede efter data i 3-4 forskellige programmer.

Kontakt os hvis du vil høre endnu mere, lige her

# 2 Styrk dit salgsteam.
Et stærkt integreret CRM system hjælper på koordineringen. Både til dine kunder, men også dine medarbejdere. Du kan administrere, hvordan dine medarbejdere ser på data, der er i dit CRM, som vil styrke samarbejdet i enhver virksomhed. Du behøver ikke længere at færdiggøre puslespillet, af hvem der gjorde hvad. Fordi du kan tildele opgaver til dine medarbejdere, så du altid ved, hvem der følger op på hver enkelt kunde.Dette vil ikke kun hjælpe med at personliggøre kundeoplevelsen, men vil også resultere i bedre chancer for salg. Dit salgsteam får magten til at fungere bedre, at skabe gladere kunder, og for at opnå mere salg.

# 3 Oplev integrationen.
Den vigtigste funktion, som du skal kigge efter i dit CRM er, at det bør være tæt integreret med G Suite. Du bør være i stand til at arbejde på en ny platform, uden at skulle bekymre sig om at miste dine data på den aktuelle platform. Fortsæt med at bruge G Suite og opret forbindelse til et kraftfuldt CRM-system.

Med Zoho CRM kombineret med G Suite får du et stærk CRM-system til at øge din salgsprocess, og det hele samlet i ét vindue. Vil du give din virksomhed, de bedste muligheder, og opleve magién i en ​​problemfri integration til din G Suite-konto, så er Zoho CRM skabt til dig.