Office 365 integration til Zoho CRM

Er du bruger af Office 365, og ønsker at få informationer fra Zoho CRM direkte i den indbakke, så skal du bare følge denne guide.

Installer Zoho CRM-appen til Microsoft Office 365 for problemfri synkronisering af data mellem de to applikationer. I øjeblikket giver denne integration mulighed for import af brugere, kalendersynkronisering og synkronisering af kontakter.

Sådan installeres Zoho CRM-appen til Office 365
  1. Log ind på din Office 365-konto.
  2. Gennemse sektionen Apps, søg Zoho CRM
    office365_login
  3. Ved at klikke på Zoho CRM appen bliver du taget til en mellemliggende Zoho CRM-kontoside.
  4. Accepter vilkårene og klik på Fortsæt.En ny konto i samme e-mail-adresse som din Office 365-konto oprettes for dig. Hvis du allerede har en Zoho CRM-konto i samme e-mail-adresse, som du bruger til Office 365, bliver du direkte henført til din Zoho CRM-konto ved at klikke på appen.
  5. Du kan nu begynde at bruge Zoho CRM-kontoen.

Bemærk:
Mens kun en administrator i Office 365 kan aktivere Office 365-integrationen, kan den bruges af alle brugere af den organisation, som administratoren har godkendt.Administratoren, der installerer Zoho CRM-appen til Office 365, bliver som standard Super Admin i Zoho CRM.
Hvis du ønsker at knytte en eksisterende Zoho CRM-konto, som er oprettet med en anden e-mail-adresse end den, der bruges til Office 365, skal du klikke på Associate My Account på Zoho CRM-kontosiden.

Inviter brugere fra Office 365

Når du har aktiveret Zoho CRM til Office 365, kan du invitere brugere fra din Office 365-konto som brugere i Zoho CRM.

Synkroniser Zoho CRM Kalender med Office 365

Du kan synkronisere Zoho CRM-kalender med Office 365, så du kan arbejde med dine begivenheder effektivt fra begge steder uden at skulle skifte mellem de to applikationer. Kalendersynkronisering kan aktiveres af enhver bruger i Zoho CRM mellem hans / hendes Zoho CRM-konto og Office 365-kontoen.

Sådan aktiveres Office 365-kalendersynkronisering i Zoho CRM

  1. Klik på Indstillinger> Opsætning> Marketplace> Microsoft i din Zoho CRM-konto.
  2. Klik på Aktivér i afsnittet Kalender. Kalendersynkronisering mellem Office 365 og Zoho CRM vil nu blive aktiveret. Du vil se en Zoho CRM Kalender i din Office 365-konto.office365_kalender

Begivenheder, du opretter i begge programmer, synkroniseres nu med hinanden. Bemærk, at de synkroniserede begivenheder ses i Zoho CRM-kalenderen og ikke de andre kalendere.

Bemærk:

Kun begivenheder ejet af brugeren (Mine begivenheder) synkroniseres med Office 365.
Som en del af indledende synkronisering synkroniseres maksimalt 5000 begivenheder fra Zoho CRM kalender med Office 365.
Begivenheder planlagt til en fremtidig dato vil blive synkroniseret først efterfulgt af begivenheder, der for nylig blev lukket.
Begivenheder, der blev importeret til CRM, synkroniseres ikke med Office 365. Begivenheder, der blev oprettet individuelt i Zoho CRM eller opdateret i bulk (Mass update), synkroniseres med Office 365.

Samme fremgangsmåde benyttes ved synkronisering af kontakter. Mail sync sættes op under email-indstillinger i Zoho CRM.

Har du brug for yderligere information, så bare kontakt os her