Direktør Keld Jensen fra Simgolf begyndte at arbejde med CRM Nordics CRM software for 2 måneder siden. Han udtaler “Før vi tog fat i CRM Nordic sad vi med vores Outlook og Excel ark og forsøgte forgæves, at holde styr på vores kunder og emner. Vi arbejdede også lidt med e-mail markedsføring  – men for at være ærlig, var det lidt uoverskueligt”.

“Zoho CRM ændrede det fuldstændigt. Vi fik CRM Nordic til at implementerer systemet og lave processer der passede til os og vores arbejdsdag. I dag foregår styring af lead, kunder (både B2B og B2C) samt tilbud og fakturering gennem vores CRM system. Vi droppede også vores gamle e-mail marketingssystem, og skiftede til det integrerede Zoho Campaigns” udtaler Keld Jensen.

Da processen var godt igang, og Simgolf så hvad der kunne lade sig gøre, så benyttede de muligheden til også at få lavet deres egen app. Med den app bliver det muligt for Simgolf at få fuldstændig klarhed over hvem der bruger deres center og hvornår deres center bliver benytte mest. Den information er integreret ind i CRM og e-mail marketingssystemet gør Simgolf istand til helt at målrette sine e-mail kampagner, til mindste detalje.